Nová webstránka z našej dielne …

Nová webstránka z našej dielne …

Webdesign pre Wellness a Relax Palárikovo

Spoločnosť Poľno SME, s.r.o. Palárikovo nás oslovila, aby sme kompletne prerobili ich webstránku s cieľom zmodernizovať a rozšíriť ich ponuku služieb. Ako sme to urobili? Čítajte ďalej.

Aká bola výzva?

Nová webová stránka mala prezentovať celú ponuku nových služieb v jednotnom vizuálnom štýle a nahradiť tak tú starú a neprehľadnú. Okrem toho spoločnosť Poľno SME, s.r.o. Palárikovo potrebovala plnú kontrolu nad svojou obchodnou stratégiou a teda aj nad redakčným CMS systémom, ktorý umožní spoločnosti kedykoľvek pružne pracovať s obsahom, pridávať a meniť pobytové balíčky, reštauračné ponuky atď… a spravovať rezervácie.

Responzívny webdesign

Stránka http://www.wellnesspalarikovo.sk/ oslovuje svojich používateľov svojim vizuálnym a informatívnym obsahom a vhodným optimalizovaným textom pre vyhľadávače.

Spojením kvalitných fotografií a textu web vytvára jasný obraz o ubytovaní, jazdiarni, reštauračných službách, vrátane stránok venovaných posilovni a najmodernejším wellness službám.

Tento moderný dizajn v konečnom dôsledku zvyšuje konverzie tým, že zjednodušuje výber služby a proces rezervácie pre používateľov.

Čo klient získal.

Responzívny webdesign 

Moderný rezervačný systém

Zvýšenie výnosov

Technologická platforma web stránky

WordPress – POHÁŇA http://www.wellnesspalarikovo.sk/ A PRINÁŠA PRIAME VÝSLEDKY.

Použitím technológie WordPress, na ktorej beží web stránka, získava spoločnosť Poľno SME, s.r.o. Palárikovo komplexnú kontrolu nad svojimi publikovanými informáciami a priamymi tokmi príjmov.

Jednoduché a intuitívne funkcionality vytvorené špeciálne pre wellness a hotelový segment umožňujú

  • maximalizovať výnosy z priameho online kanála
  • pružne riešiť obsadenosť hotela a ponuku svojich služieb
  • konvertovať návštevníkov webových stránok na zákazníkov

a naplniť tak ciele, ktoré predtým neboli možné.

S pozdravom Dráfi Dávid CEO dobrýBRAND

Na projekte sa podieľali:

Prieskum a tvorba marketingovej stratégie – Dávid Dráfi

Tvorba webovej stránky – Anton Trnka